انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

بهرام پروهان

در انتخاب پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک باید دقت داشته باشید تا ظاهره خوبی بدون هیچگونه خوردگی و فرو رفتگی ای باشد. یکی از توریهای مناسب برای پنجره دوجداره upvc وین تک توری پلیسه می باشد که جنس این توری از نوع مش آکرلیک می باشد که در مقابل نور خورشید بسیار مقاوم است و  دچار پوسیدگی نمی شود . انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک با کیفیت و استاندارد را می توانید از نمایندگی های معتبر آن خریداری نمایید. https://upvc.pro/
موسسه استاندارد و تحقیقات ایران تنها نهادی در کشور است که استانداردهای ملی ایران را تعیین میکند و بر همین اساس این موسسه استانداردی برای ارزیابی کیفیت پروفیل های با مقاومت ضربه ای بالا که در ساخت درب و پنجره دو جداره upvc به کار میرود در اختیار دارد که به عنوان مبحث ۶۸۴۰ شناخته می شود و پروفیل یو پی وی سی وین تک توانسته است این استاندارد را کسب نماید. در آزمون استاندارد پروفیل یو پی وی سی وین تک عوامل متعددی از جمله وزن پروفیل, ابعاد پروفیل upvc, ظاهر پروفیل, شرایط آب و هوایی منطقه, آزمون حرارتی پروفیل و مواد اولیه مورد آزمایش قرار می گیرند. https://upvc.pro/باید توجه کرد که شکل ظاهری پروفیل یو پی وی سی وین تک در هنگام آزمون استاندارد و همچنین در هنگام استفاده از پروفیل در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی بسیار مهم است که باید دارای رنگ ثابت و یکنواخت بوده و سطح آن از هر گونه ترک و جسم خارجی و حفره به دور باشد. اما اگر در هنگام تولید زد گی کوچکی روی پروفیل ایجاد شود اگر روی ظاهر و عملکردش در ساخت درب و پنجره دو جداره یو پی وی سی تاثیر نداشت قابل چشم پوشی است.
مقایسه قیمت انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک در حالت های مختلف
قیمت انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک

: پروفیل W640 < پروفیل W700 < پروفیل کشویی W260
انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک سری W700
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک سری W640
پروفیل درب و  پنجره دوجداره upvc وین تک سری W260
زوار وین تک: بدلیل اختلاف ناچیز در قیمت، یکسان در نظر گرفته می شود. شیشه دوجداره: یکسان می باشد. یراق آلات مورد استفاده در درب و پنجره دوجداره دریکسان می باشد. تفاوت در قیمت درب و پنجره های دوجداره یو پی وی سی وین تک بدلیل افزایش وزن پروفیل می باشد بدین منظور که هر چه پروفیل سنگین تر باشد قیمت به نسبت آن افزایش پیدا می کند. https://upvc.pro/ دلایل بسیار زیادی وجود دارند که باعث افت شدید کیفیت در صنعت یو پی وی سی شده است. یکی از دلایل عمده این است که در ایران هر حرفه ای که قدری سود ده باشد، افراد بسیاری بدون داشتن تخصص های لازم به سوی آن سرازیر می شوند. از سوی دیگر واردات هر گونه پروفیل های بی کیفیت خارجی نیز لطمات بسیاری به صنعت وارد کرده است.
مشخصات فنی انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
– عرض ۷۰ میلیمتر و ۵ اتاقک جهت عایق بندی مناسب در سری W700
– عرض ۶۰ میلیمتر و ۴ اتاقک جهت عایق بندی بهینه و مناسب در سری W640
– عرض ۱۰۷ میلیمتر برای سری W260 تک ریل و اتاقک های تقویت کننده پروفیل
– عرض ۶۰ میلیمتر و ۴ اتاقک جهت عایق بندی بیشتر درسری PP624 https://upvc.pro/

پروفیل پنجره


انواع توری و پروفیل پنجره دوجداره upvc وین تک
گاهی اوقات برای استفاده از هوای تازه مجبور به باز کردن درب و پنجره ها می شویم که باز گذاشتن درب و پنجره ها خود عاملی برای نفوذ حشرات موذی و ورود آنها به داخل منزل می شود. از این رو استفاده از توری های مخصوص بهترین راه برای جلوگیری از از این مشکل است. ولی در بعضی مناطق به دلیل ازدحام حشرات موذی و آزار دهنده گاها دیده می شود که این حشرات برروی توری کمین کرده و به محض باز کردن توری وارد منزل یا محل کار می شوند که بیرون راندن آن هم خود مشکل بزرگیست.
از این رو این شرکت برای حل این مشکل از نسل جدید توری پنجره دوجداره استفاده نموده که آنتی باکتریال نامیده می شونده. در فرایند ساخت این توری ماده به آن تزریق میشود که بی بو و بی خطر است و حشرات را دفع می کند. این نوع توری از نسل جدید بود از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار است.
انواع توری پنجره دوجداره upvc وین تک از نظر باز شدن به سه نوع اصلی تقسیم بندی می شوند:
۱- توری های ثابت: توری ثابت همانطور که از نامش پیداست به صورت ثابت روی پنجره یو پی وی سی نصب می گردد و باز شو نیست. معمولاً از این نوع توری در پنجره های یو پی وی سی استفاده می شود که باز شدن توری مهم نباشد و یا مسائل اقتصادی مطرح باشد. قیمت توری های ثابت نقریباً ۵۰% قیمت توری های متحرک است.
۲- توری های رولینگ: توری های رولینگ نوعی از توری های بازشو مخصوص پنجره یو پی وی سی هستند. این نوع توری دارای یک رول بوده که پارچه توری روی آن پیچیده می شود. رول توری حالت فنری داشته و به محض رها شدن توری از قفل، پارچه توری به سر جای خود باز می گردد. این نوع توری دارای دوام و استحکام بالا بوده و از طرفی به علت عدم ایجاد دید مزاحم، کاربرد بسیار دارد.
۳- توری های آکاردئونی یا پلیسه: توری آکاردئونی نوع دیگری از توری های پنجره یو پی وی سی در این نوع توری، از فنر استفاده نمی شود و جمع شدن توری به صورت اتوماتیک نیست. این نوع توری نیز دارای استحکام و دوام بالا علاوه بر نمای زیبا در پنجره یو پی وی سی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: